FATTIGVEGAN FYLLER ÅR!

Klottrades ner; 2009-10-13 Klockan; 15:04:41





Tjo, idag känns som en bra dag. Jag är fylld av krafter och känner mig lite som en vinnare^^
Har hunnit med en del idag, bl.a:


Gå upp en timme xtra tidigt för att min pojkvän är mörkrädd^^


Bränna frukosten, hälla ut all juice, få tandkräm på kläderna och snubbla i hallen


Gå på Engelska-lektion, kollade klart på the Langoliers av Stephen King


Cyklade hem, gräddade pannkakor, gjorde tårtor, bakade kladdkaka, diskade


Ringde CSN och ställde frågor och fick svar


Cyklade till skolan, lektionen var inställd och kopierade lite papper, cyklade hem



Och här är jag nu! Lite tröttare, lite mer stressad, men nog fan kommer jag bli klar med allt innan alla gästerna kommer. Jag menar, om jag verkligen vill så kan jag ju städa jävlaridet.
Men så ska ju jag duscha oxå. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig.. ^^









Jag är  redo för pannkaksgräddning!


Fick precis ett samtal från Svanholmen,
dom är så gulliga! Ringde och sjöng i luren, och så snackade jag ett bra tag med Sandra.
Nu känner jag mig ännu mysigare i kroppen. Ska ju dit över fredag-lördag. Kanske söndag ;)

Men nu måste jag komma igång med allt! puss













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0