Helgshit

Klottrades ner; 2009-10-06 Klockan; 18:11:31



Hoho, snart klar med tvätten, bara en maskin kvar och det är vad vi har minst av - vitt.



Lade upp lite bilder från helgen på min bilddagbok, och tänkte nu berätta lite om den här :)
I fredags gick allt enligt planerna med bror och vi tog oss över till Danskland o var där runt halv tolv. Och så tåget till Köpenhamn som tar en jävla tid. Vi fick faktiskt hoppa av en sväng där, ja... , den stationen bakken är på. För dom sa att det skulle komma ett nytt tåg för att köra oss vidare till Köpenhamn. Men det enda som hände var att vi stod o väntade i 10 min på en kall o blåsig perrong innan dom kallade in oss i det vanliga tåget igen o körde hela vägen fram XD Så åkte vi lite tunnelbana o hade allmänt jävligt bra. Kom tillbaka till stan vid halv sexuell. Mötte upp två pojkar o lillebrorbajs. Så blev det en jävla planering hit o dit, men vi kom sen fram till en gütt lösning. Jag o bröder o två grabbs åkte till hgs, o vi käkade på Thaigården me mamma o gubbe. Fett gott var det! Och jag var svinhungrig, hade inte käkat annat än ett par tuggor falafel sen morgonen.
Så händer det såklart en massa bus hela kvällen o vid tiotiden åkte jag o bröder till mamma och satt o chipsade oss och flabbade hela natten typ. En fruktansvärt jävla bra dag!


På lördagen fortsatte vi tramsa oss hos mamma, tog det jävligt lungt. Var ute på en kort promenad med bröder o hittade värsta sniglen på vägen. Lillebrorbajs döpte honom till nåt men jag minns inte vad...





Lördagen svepte förbi och plötsligt blev det kväll. Var planerat lite festligheter med klubben på kvällen, men både jag o Adam e fett fattiga så vi fick låna varsin 50-lapp för o ens komma in. O nån dricka var det ju inte tal om. I var båda jevligt trötta också, så vi drog typ vid 12. Sen kom vi hem o slumrade sött vid 1^^


Söndagen blev en massa körande, och vi kom tillslut till HBG, där vi träffade på dessa coolingarna:








Nåväl, inget att skryta om, de är ju bara vanligt människor trots allt.


GAAAAAAAAAAAH!


På kvällen kom Adams päron o vi tokstädade innan dess,
fett drygt iomed att Adam har nån inflammerad handled så han kan inte diska.
FETT KASS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0