Go me!

Klottrades ner; 2009-10-10 Klockan; 15:15:56


Kände mig lite nere nu precis när jag fick besked från Marie att hon inte kunde komma.
Men så snacka jag lite med Sara, och hon verkar pepp så det känns asskönt!
Det kommer bli roligt ikväll :) Längesen jag hade lite folk över, (som var mina) på lite mat o dricka.
Ska nog förbereda maten lite nu, så att det bara är att slänga in i ugnen när jag har hämtat upp Nat vid busstationen. Vilket jag kommer göra vid fem. Och då kommer nog Adam hem med Sandra också, och så börjar det liksom. Bara vänta in Sara o så se ifall Paulina i Jerry kommer också. Annars blir det vi, och det blir nice :)

Undrar vad fan jag ska ha på mig ikväll? Hm.. Jeans, snyggt linne? Problemet bara.. jag har inget snyggt linne. Får kanske bli nån tshirt med snyggt tryck.. kanske. Håret då? Wild ´n crazy^^ 

Nej, nu har jag kladdat ner hela köket (utom bordet som jag har dukat så fint), 
så det får jag ta o städa upp innan jag städar mig själv.. Puh. 

Fick precis förfrågan om Robin fick komma, och det får han. Men det är bara för Adams skull^^ 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0