Massor av saker

Klottrades ner; 2009-10-01 Klockan; 11:19:23
Ouff!

Känner mig helt slut i kroppen idag, och det får hela världen att verka luddig och jag har skaffat mig lite tunnelseende. Åkte till Alex i tisdagskväll, och vi hade det jättebra! Det snackades riktigt mycket, och vi skrattade o mös och kela med hennes två kattbebisar. Och glodde på film o åt chips såklart :) Och så dracks det ett par liter te.
Det var ashärligt att se henne igen, så att man vet att allt är bra. Hennes mage börjar bli stor nu också, och spänd. Läskigt! Jag fick peta på den, men det var knappt att jag vågade.
Håhåjaja, nu bor ho iaf i Malmö och då är det ganska lätt att ta sig till den lilla filuren. Så jag hoppas jag får komma o hälsa på snart igen.



Alex lilla katt, den svarta av dom


På onsdagen var vi en sväng på Entré, eftersom varken jag eller Alex varit där än. Där fanns faktiskt inte så jättemycket spännande, fast vi kollade ipfs int eså noga. Fanns en bra skoaffär med billiga o snygga skor. Hade nog tänkt att när jag får pengar så måste jag ju faktiskt inhandla ett par klackskor, för det har jag inga. Och jag kollade ut ett par snygga o rätt så billiga. Japp.
Och så hittade jag vad lillebrorbajs ska få i födelsedagspresent :) YES



Jag är redo för Entré


Igår eftermiddag när jag var på väg hem från Malmö stannade jag till i HBG för att hälsa på Martin o hans folk, fast mest Martin då. Det var mys, fast jag var astrött o lite gnällig men det var okej, för det var han också. Så vi planerade lite inför helgen, det är ju så att Bror kommer ner och ska spendera helgen i Skåne!
Så det ska hoolabandoola på fredagen. Fett med najs.

Jag kom tillstlut till Äholm där jag mötte upp Adam. Vi körde hem o hade tänkt oss en mysig kväll för oss två, dock ringde David och ville absolut ses så vi drog hem honom till oss för pizza o rollspel^^ Blev rätt sent, men det var trevligt som fan :)

Vi håller förresten på att möblera om! Eller ja, jag beordrar Adam att nu får vi fan göra nåt med vardagsrummet innan jag försmäktar och så trixar jag lite med fria händer så länge jag inte slänger bort nåt.
Men det kommer nog bli rätt bra här inne när det är färdigt. Är redan stor skillnad. Yes box, mycket bättre.

Usch nu har jag skrivit mycket. Finns egentligen mer att säga, men dagen är ju inte slut.






Mah man!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0