Yaoh!

Klottrades ner; 2009-10-01 Klockan; 20:13:27

Sååååå nu har jag och bror kommit fram till att vi möts upp i hbg på morgonen,
sen tar vi oss en sväng över till Köpenhamn o leker storstad o dricker lite dansk latte och sånt.
Ni vet Obama ska ju också en sväng till Köpenhamn imorgon, så funderar på att ta en tur till honom också och hälsa på. Men får se om vi hinner. Vid fem-sex ska vi nämligen dyka upp hos mamma för att fixa o trixa och sen ut o käka. Fan va mysig dag jag kommer ha asså! På kvällen efter det kommer jag o bror o lillebrorbajs bara sitta o chilla o softa o ha det så jävla bra. Det är jag 100 på.

Sådärja.
Adam vill kolla på Superbad, men jag såg den för typ en vecka sen... Får försöka övertala honom till någon annan rolig film. Eller så kan vi ju bara starta den, och så kan jag somna i hans knä. Det är typ också mysigt. 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0