Besök

Klottrades ner; 2009-10-27 Klockan; 23:26:36
Nu har Kim varit här en bra stund, och allt funkar bra :)
Han är fashinerad av Megaman på Adams fantastiska PS3:a. Det är kul. Vi har spelat hela kvällen, och ätit popcorn, och delat på en vinare. Mycket trevligt!

Funderar på att ta hem en riktigt ordenligt läskig skräckfilm att skrämma upp oss med, eller så visar jag bara honom Quarantine som jag sett typ två gånger redan. Men med tanke på att vi är tvunga att gå ner i källaren och hämta sista tvätten lite senare, så känns det rätt frestande att skrämma upp även honom med den filmen.

Nu ska jag... hm, leta efter en liten jäger kanske? Eller poppa med popcorn? Eller bara sätta mig i soffan och mysa. Adam gick precis o la sig, blir inte många sena nätter för honom nu för tiden. Egentligen inte för mig heller, men nu har jag ju lov.

Skulle lagt upp en del bilder, men återigen, bildfunktionen är fakkad. Så.. ja. Det får vänta :)

Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0