THX 1138

Klottrades ner; 2009-11-01 Klockan; 22:20:32
Shit mitt internet går trögt.

Jag gav mig på det där med att baka muffins. Och det lyckades!
Adam kom hem strax efter det förra inlägget, och jag blev lite mer pepp. Så skulle jag glatt sätta igång och baka. Men då har vi bara en dl socker hemma! Tur då att Adam skulle till affärn för att inhandla såna vuxna saker som bröd och flingor, så då kunde jag ju lägga in en beställning på socker också. Det blev en rejäl smet, halva pannan naturella och andra halvan med fräscha äppelbitar i. Vem är king på veganska muffins? Jag är king på veganska muffins.

Nu kollar vi på en skum framtidsfilm, THX 1138. En bit in i filmen blir den faktiskt spännande. Innan var det bara konstigt och en massa vitt ljus. Fast jag gillar ju det där med konstigt. Dock blir vi avbrutna hela tiden av en massa saker, typ långa telefonsamtal och folk som backar på Adams bil. Men men, nu är det dags att se klart, duscha och slänga sig i den fantastiska sängen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0