Sunday bloody sunday

Klottrades ner; 2009-11-08 Klockan; 21:40:34
Har varit en skön slappesöndag! Dock känner jag mig inte alls trött, vilket är jobbigt eftersom jag om ett par timmar borde sova sova sova så att jag ska kunna orka orka orka gå upp imorgon för spanskalektion. Men det kommer nog inte bli så svårt ändå. Funderar bara på om min cykel är hemma eller om den står nere på stationen... Annars blir det till att gå till skolan imorgon. 

Idag har jag städat o tvättat, Adam har tagit tag i den där disken som har stått och hotat oss i köket i x antal dagar. Ska alldeles strax gå ner och hämta den sista tvätten, och hänga upp det jag inte orkade gå ner o lägga i torktumlaren^^

Har planerat en dag i hbg med lillebrorbajs imorgon. Det ser jag mycket fram emot! Ska möta upp honom på Väla för att shoppa hans present. Få se om dom har det jag har spanat in, annars får han välja nåt han själv vill ha! Älskar att vara generös när jag har pengar att spendera. Om det är folk jag vill spendera pengar på då! Ska göra en liten budgetlista ikväll också, så att jag vet hur mycket jag kommer ha kvar efter alla räkningar osv.

Adam geekar Fallout 3, men sen blir det film och sen sova. Men jag kommer nog som sagt ha svårt att sova. Adam med för den delen. Blir nog en lång natt med korsord i sängen^^ Det coolaste som finns har jag hört! Men sömnen tar jag igen senare i veckan, måste ju sova för lite för att kunna bli trött och sova lagom :)

Gjorde också ett misslyckat försök att mobilblogga igårkväll. Vi var hos Adams kusin och åt god middag och invigde Silent Hill på storduk. Läskigt... Men jag försökte som sagt mobilblogga, (vilket Adam bara tyckte var sorgligt att jag var så beroende av bloggning), men jag kom inte in. Misstänker att man måste ha nån inställning eller nåt sånt skit...

Tvätten var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0