nu börjar allvaret igen

Klottrades ner; 2009-11-01 Klockan; 17:06:56
Det blev inget med Kim idag.
Jag har precis tänt upp ett par levande ljus, så nu ska jag bara ta en snabb rök innan jag återigen slänger mig i soffan för att glo på B-skräckfilm. Adam har  fortfarande inte kommit hem. Han skulle upp till Varberg med två bandkompisar för att hämta en förstärkare. Ikväll kommer vi ha värsta myskvällen iallafall (hoppas jag på). Har bara sopat bort allt skit som blev på soffbordet efter rollspelsdagen igår, och ställt ett par ljus mitt i. Det är bara att tänka bort skräpet, så känns allt genast mycket renare. Det som stör mig är att vi inte har nåt godis eller liknande hemma. Får kanske ställa mig o baka lite muffins! Så blir Adam glad också :) Men vem försöker jag lura? Inte fan pallar jag baka muffins nu.. Kanske när han kommer hem, så får han faktiskt ta o hjälpa till.

Måste borsta tänderna!..  Euuuw.


Mitt schema till skolan är förvirrande. Jag vet inte alls just nu vilka dagar jag har lektioner eller inte. Har dock skrivit upp alla inlämningar osv, men har ingen koll på tider. Känns stressande. För då vet jag inte om jag har spanska imorgon kl 08:15, eller om min första lektion är på tisdag. Då smäller det till med Engelskaprov. Är dock inte särskilt nervös. Kan det bra. Men ska ändå kolla igenom alla sidor en gång till imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0