lillebrorbajs, för alltid o evigt

Klottrades ner; 2009-11-05 Klockan; 23:32:53
Åh herregud! Min lilla lillebrorbajs har idag blivit 16 år gammal! Helt sjukt! Nja, kanske inte. Det var ju minst sagt väntat. Under kvällen var det gott om stohej hemma hos mamma, och mitt humör pendlade mellan väldigt glad och nöjd till trött och grinig på mindre än en sekund. Fast det bjöds ju på potatisgratäng! Vem kan vara grinig då, när mamma faktiskt gör världens godaste potatisgratäng, även den veganska. Nej precis.

Men idag har inte allt handlat om lillebrorbajs! Jag har faktiskt hållt igång hela dagen, och först av allt åkte jag till hgs för att träffa den här filuren!






En väldigt seriös människa!






Och henne har man gjort en jättefin blandskiva till, designad och allt! Det förtjänar hon verkligen! <3






Jagolillebrorbajs poesar för födelsedagens skull!

Här nedanför bjuder jag på ett litet lillebrorbajscollage :)

  

 











TADA!

Kommentarer
Postat av: lillebrorbajs

hahahahahaha, gillar att du la upp dom XD

2009-11-11 @ 22:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0