I get money

Klottrades ner; 2009-11-06 Klockan; 14:45:02
PÅ MÅNDAG FÅR JAG PENGAR! *segerdans*


WIHOOO! nu känns det helt plötsligt inte så svårt längre! Jajemen, fattigvegan kommer inte vara så jävla fattig på måndag inte. Nejnej,

nu ska jag bara hålla i pengarna, inte få storhetsvansinne. Men en del ska jag unna mig. Typ nya skor, ett fullt kylskåp med massor av veganmat och en del betalda räkningar. Yeah. Detta kommer bli en bra helg. Kul kul kul!

Nu ska jag snart dra med mig Adam, så ska vi o handla ingredienser till frukost, och piroger som jag tillaga till ikväll. Vi ska på 20-årsbjudning hos Adams kusin. Hela hans STOOORA släkt kommer vara där. Jag är lite nervös, men inte så nervös som jag var innan jag fick reda på hur mycket pengar jag kommer få. Piroger, det kommer bli mumsigt som fan. Det kommer ju såklart bjudas på mat därborta, men inte som jag kan äta. Folk är i stora drag inte särskilt duktiga på att laga till veganskt. Men jag lagar gärna till mitt eget. Så behöver jag inte känna mig orolig för att det ska ha smitit ner nåt ägg eller en skvätt mjölk. 

Efter bjudningen drar vi iväg på Lan, trevligt trevligt. Jag kommer inte ha nån dator, men jag antar att jag får vara med en del på Adams. Annars har jag  hört rykten om att det kommer vara en del folk som ska sitta o chilla så jag blir inte ensam utan dator. Det är bara ett kompislan, så det kommer inte bli sådär jätteseriöst. Det är ju skönt. Men det kommer bli en lång natt. Kommer nog unna mig lite chips och nån öl kanske. Njaeee, ingen öl iofs. Men ja... nåt. ^^   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0