Effektiviserad slappetid

Klottrades ner; 2009-11-02 Klockan; 11:13:53
Såååå trött! Gick upp tidigt idag för att ta mig till spanskalektionen. Och det gick rätt bra, smidigt och var ganska trevligt. Har en hel del i historia att plugga till imorgon, men nu resten av förmiddagen tänkte jag ta det lugnt på soffan. Sova en kvart, och dricka lite te. Känns precis som att klockan borde vara mitt på eftermiddagen med tanke på hur min dygnsrytm varit under lovet, men nu är hon ju inte ens tolv! Och jag börjar bli sugen på lunch!

Pratade med syon också, och hon hade ingen möjlighet att skriva ut studieförsäkran från csn:s hemsida, så jag ska mejla mitt papper till henne, komma dit och skriva på och sen posta det. Känner mig så jävla stressad av den här pengagrejen! Speciellt som lillebrorbajs fyller år på torsdag, och jag hade velat ge honom nåt fint. Men men...

Nej, det blir till att slappa effektivt i en timme eller två, sen sätta igång med pluggandet. Adam kommer inte hem förräns sent idag, så jag kommer inte distraheras av honom iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0