Dumma design

Klottrades ner; 2009-11-04 Klockan; 13:24:12

Hade Nat som var snäll nog att hjälpa mig med bloggen, och efter en hel kvälls hårt arbete för henne så visar det sig tillslut att det blev nåt knas och jag kan inte se några av mina inlägg och alltihopa blev svart. Vi kan inte så  jättemycket om datorer, men vi gisasr på att det har med mitt Windows 7 att göra. Så nu har jag med lagom mycket hjärtknip raderat alla ändringar för att börja om från början. Puh... Men nu kan man iaf se vad jag skriver^^

Ska snart, om en timme eller så, dra mig till äholm där jag ska möta upp Ted och Adam. Dom hade planerat in en spelkväll och det var ju lite synd om mig som isf hade fått sitta hemma ensam... så jag blev också inbjuden! Håller på o fixar mig lite nu, känner mig annars så himla tråkig och höstruskig. Behöver känna mig lite snygg för att boosta inspirationen. Ja.. det var väl det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0