Bored bored bored bored bored

Klottrades ner; 2009-11-12 Klockan; 00:20:26
Jag är fortfarande uttråkad. Det har gått en massa timmar, men det har inte hänt så mycket. Jag mötte upp med Adam, vi stack o käka o handlade på coop. Sen kom vi hem, jag spelade det där jävla spelet somjag aldrig kommer klara jag är så jävla förbannad på det där dumma skitspe... ja.

Sen glodde vi på en halvdryg väldigt 90 film. Orkade inte ens komma ihåg vad den hette. Eller jag borde inte var så negativ. Mest att jag var lite rastlös. Sen så gick ju pojken o la sig, men jag är så konstig i huvudet och har svårt att sova =( Så jag ska chilla en timme till, se ifall det kommer en liten gäsp.
Det är ju skola hela dagen för mig imorn.
Tänkte iaf dra in till hbg på kvällen kanske, får se. Adam ska repa så...

Nu ska jag fan ha en macka. Vi har nytt bröd :)






Denna har gått hela dan.



(känner förresten för att göra nåt drastiskt med mitt hår. Får alltid den känslan när jag varit uttråkad en längre tid. Tror att förändra mitt utseende ska göra mitt liv roligare? Tssss, mitt hår ser ut som bajs, det får man leva med)

Kommentarer
Postat av: Nat

UPPDATERA, SNÄLLA!!!:d

2009-11-28 @ 03:05:14
URL: http://natistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0